söndag 28 februari 2010

This is it


Kom hem till mamma igår då. Vi åt middag med Emelie och såg på melodifestivalen. Det "pogrammet" är ju bara skit nu för tiden och det är överskattat. Satt uppe till halv tre på natten/morgonen och sen lade jag mig. Lilla Spike sov hos mig denne natt, mysigt. Hihi!
Sov till halvtolv idag kanske. Tog mig ur sängen för att käka frukost, chilla en stund, klädde på mig, drack kaffe, gick ut med hunden och sedan åkta jag & mamma ner till Ica för att hyra film. Vi hyrde This is it och The ugly truth. Såg på dom till pankakes och glass, gott men fy vad jag mådde illa... This is it, Michael Jacksson. Vilken stjärna han var, både som person och inom sång!
Sitter nu här, lyssnar på musik. Mår så grymt illa, det har blivit sämmre igen! Men varför?! Ja, nej, jag vet fan inte. Det har varit så de senaste dagarna, mått så jävla illa, varit trött , arg och bara kännt mig allmänt irriterad på everything och jag vet inte varför. Det är bara är så. Jag ska i alla fall till läkarn i morgon. I morgon börjar också skolan, toppen! Som grädde på moset, toppen fan! Alla nior ska dansa hela eftermiddagen och på tisadag ska vi åka -någonstans- och dansa med en massa andra skolor. HELP ME!?
Åh, suck och stön...
Puss och snart godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar