söndag 14 februari 2010

Yashin og Allahjärtansdag




Igår-
Kulturhuset igår också då, yes indeed. De var chill, inte riktigt lika mycket folk som på OLB förra helgen, och så mycket drag va det inte häller, men när Yashin drog igång då jävlar. MUMS!
Jag var där med Elin, Alex och Maja, trevligt :)
Lyckades catcha en trumpinne från något band också... Kommer inte ihåg vilket av alla. Haha!
Men det var en lyckad kväll, som fan, specielt på slutet. Haha, lyckades vricka knät också men sånt får man räkna med säg ;)
Idag-
Ohhh, vaknade i morse och kunde knappt röra benet. Skickade iväg sms och önskade en bra allahjärtansdag till nära & kära. Mamma fick en nyckelring, ett hjärta gjort av sten. Hihi (a)
Vi åkte till pressryggen och lät Spike springa lös ett tag. Sedan vart det hem, äta, göra sig i ordning och vidare på BIO. Vi såg Wolfman. Ganska bra film faktiskt!

Har nyss duschat, ska snart föna håret och lägga mig. Är ju skittrött, haha!
I morgon sover jag hos min Elin, på tisdag blir det iväg till JB på studiebesök. Toppen.
I helgen blir det shopping och sen "slaggar" vi hos antingen henne eller mig :)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar