torsdag 25 februari 2010

Perfekta dagen.

Tja, jag heter William mer kallad som WillL har fått äran att gästblogga här på Maddes blogg. Jag är 17år och kommer från sveriges skitställe södertälje och jag jobbar med musik när jag inte är i skolan där jag spenderar min tid på det vi alla älskar, Sova.
Jag själv driver en egen blogg som jag inte får publicera här för då kommer Madde slå mig fast tänkte iallafall skriva ett inlägg om hur och vad är den perfekta dagen.

Vi kan börja med min perfekta dag, min dag skulle vara att vakna på en båt på havet och höra hur vågor driver mig runt i solskenet. Att ha med mig allt jag behöver för att få vara i lugn och ro och inte behöva ha några tankar som det förflutna och framtiden enbart ligga i en båt och kollandes på moln. Även ha med sig en gitarr och spela ut vad man upplever, frihet, glädje, kärlek och en perfekt dag.

Så vad är den perfekta dagen, för mig är den mina drömmar. Att få uppleva det man önskar och behöver, jag brukar göra mina "perfekta dag" på sommaren. Men jag vet inte hur det är hos dig men här är det snö, kyla och dystert. Men när solen kommer fram och gräset börjar bli grönt under mina fötter vet ni var ni finna mig.

Så hur är din perfekta dag? Varför är det din perfekta dag och vad ska du göra för uppfylla den?

Tack Madde att jag fick gästblogga, och tack Madde att jag har fått känna dig dom senaste veckorna på msn hoppas vi kan träffas nångång :)

WillL - Carpe diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar