fredag 18 december 2009

Avslutning





Yesbox, sista dagen i skolan idag. En julkonsert med flickor som sjöng finfint. Hihi.
Fikade i klassrummet och sådär. Gick hem till mamma sen, vi åkte till doktorn. Idag mår jag skit, irriterad som fan i halsen och känner mig almänt hängig.

Därför fattar jag inte varför du ska bete dig som en jävla fitta mot mig. När man frågar va fan det är med dig så får man som svar "De låter ju som du ska ta livet av dej eller någonting"... KONSTIGT! jag mår inte bra, det kanske föklarar saken, eller? Du har väl mått dåligt du med? Du borde fan ha lite mer respekt för någon som kanske inte mår helt prima, men nej då! Idiot.
Ger det dig rätt att bli irriterad och höja rösten mot mig utan att jag ens gjort någonting? Fyfan.

Jag och mamma har i alla fall prytt julgranen och nu är hon och syster och rider. Jag sitter och lyssnar på musik, Spike ligger i mitt knä och myser. Ska packa, sen blir det hem till mamma, äta där och förhoppningsvis kommer Maja senare ikväll och vi kanske träffar lite annat folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar