onsdag 9 december 2009

Storstan och rött hår


Intohimo - Mirror, mirror

Var i storstan med Elin idag, det var mega mysigt :)<3
Tog tåget in, jag köpte paj och Elin shoppa julklappar och kläder. Och regna gjorde det, som tusan. Kännde värsta suget på att shoppa loss men de får vänta till efter jul. Då jävlar, hah!
Tog tåget hem, Elin följde mig hem och vi färga hennes hår rött. Nog för att det blir rött! Kanske lite ljust men de blev bra, hon passade jätte fint i det, gummsan.

Jag som kände att det gick så bra i skolan, förlorade lite av hoppet när Susanne hade ringt och satte press på mig. Klarar jag detta så att mina slutpåäng för terminbetyget blir tillräkligt för Rockgymnasiet? Jag skulle bli så besviken om jag inte kom in.
Fan, jag kämpar ju så gott jag kan! De är verkligen nu i nian jag känner att det gått bra. Jag måtte klara de... Någelunda i allafall. Jävla konsentrationssvårigheter och matematik!

Helgen blir nog suverän! Kan dock inte åka till G-vik med Maja, pappa är inte hemma så jag kommer inte hinna tigga pengar av han ... :(
Men Elin sover hos mig fredag-lördag! Yey, tomt hus, Sofie & Joakim kanske kommer och kanske en Mattias?
Hihi, kul blir det i alla fall :D

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar