onsdag 2 december 2009

Hungrig

Yes, nyss pratade jag med farbror Polisen. Det gick bra, han var grymt shysst.
Vi gick igenom allt som hände på halloween och sen var de inge mer med det.

Elin ligger och sover, jag har fixat till min blogg lite granna va. Är sugen på frukost men ska nog vänta tills den lilla blonda filuren vaknar, hihi.

Igår satt jag och Elin inne på Rockgymnasiet.se och läste. Det verkar ju så jävla perfect!
Redan igår, på dagen, tänkte jag att JB nog var den rätta skolan för mig att gå, men vi läste i brokyrer (?) och över hela Rockgymnasiets hemsida och kom fram till att Rockgymnasiet har ett så jävla mycket större utbud!
Jag tror nog fan de blir det till hösten-2010.

Vi såg på "My bloody valentine" igår också, de var väl sådär , ganska bra. Låg och sov i sängen ett tag sen drog vi hem till Pucko Jocke Turk på Burk och där var Sofie också. Jag var övertrött men när Joakim väl ville att vi skulle gå hem, för han skulle sova, så orka jag inte röra mig, haha jag var så jävla trött!
Sen vart de hem hit, lite musik och sooooova.

Idag ska jag troligtvis hem till Elin och sova där och så tar hon och jag bussen tillsammans till Lindesberg i morgon.
På fredag är de SO-prov, Måndag hemkunskap-omprov och massor annat, stressigt är de nu!

Vill ha lista:

  • Löshår
  • Julafton
  • Pengar
  • Rosa skullcandyhörlurar
  • Den lilla systemkameran i katalogen
  • Sommarlov
  • Jullov
  • Nya kläder
  • SMINK

hehe ja :D
Puss

1 kommentar:

  1. Jag har gått på rockgymnasiet, om du/ni vill veta lite mer från någon som faktiskt gått där kan ni adda min msn.
    epicloais@live.se :>

    SvaraRadera