tisdag 15 december 2009

Madeleine tänker för mycket, haha


Kom knappt upp idag häller, så trött, så spyfärdig och så ont i huvudet. Illamåendet som snart har varat i 4 veckor blir bara värre. Ska gå till skolsyster så fort hon kommer till skolan igen.


Gick hem lite tidigare från bilden idag, jag har tappat "gnistan" för att teckna, rita, skapa. Jag brukar ju tycka om sådant så mycket, men men de kanske bara är en period. Kallt var det, snöade gjorde det, jag gick i snön, lyssnade på musik och tänkte.

Vad skönt det blir till sommaren. Vad skönt det blir med ny skola. Vad skönt att bo i örebro, åtminstånde varannan vecka. Vad skönt att lämmna bakom sig och ta in nytt.

Men snart är det julafton :D
Efter julafton ska vi väl bli ett gäng som drar in till storstan och shoppar. Det blir för mysigt!
På nyår får jag dra ut, men vad händer/vart ska jag. Kanske med Elin Pelin om hon skulle vilja det. Vi får se hur det blir med det!
Hoppas jag kommer ut på någonting i alla fall D:

Och nu sitter jag här. Ensam hemma & lyssnar på musik. Ska snart städa mitt rum, jippe! -.-'

Är så förbannat trött och huvudet värker, men de här ska nog gå.

Ha de så bra så länge, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar