tisdag 22 december 2009

If you love me won´t you let me know?


Skulle bara säga att jag diggar sötElins hårfärg ;D <3

Idag tog jag tåget upp till Lindesberg för att umgås med Elin & Alex. Yey! Jag höll på att dö för de var så förbannat kallt, haha! Vi satt hemma hos Alex och spela. Jag och Pelin gjorde en skit läcker familj på sims3. Jag kunde dock inte stanna så länge p.g.a fuckade busstider men de var mysigt att träffa de små filurena. Har saknat Elin som fan! Tagga till Gillersklack, nyår och lan :D Haha.

Ligger just nu och lyssnar på musik, har gjort i ordning en spellista med bara MGMT, Coldplay och lite soul med Amy Winehouse och Paloma Faith. Det kan vara riktigt skönt att lyssna på något helt annat, och de är riktigt skön musik.
I morgon firas det julafton hos familjen Skarp.

Puss!

Vad fan händer med folk igentligen?! ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar