tisdag 29 december 2009

I´m in miami bitch!

Skönaste låten; I´m in miami bitch.
http://www.youtube.com/watch?v=xvoL1yKIYcs
Igår kväll åkte jag hem till Alex & Elin, vi satt och spelade hela kvällen. Såg också "Fjorton suger", den var faktiskt lite söt och sorlig!
Klockan ett idag var vi framme vid Gillersklack och var redo för lite slalom. Det var kul men kallt. Jag tror Alex tog rekordet i att ramla denna gång, right Elin? ;)
När vi kom hem till Alex igen satt jag & Elin och spelade GH! Senare kom pappa och hämtade oss, tog oss hem till mamma och Elin fick kläder av mig. Hemvandringen till pappa var lite sådär... smått kall. Haha!
Jag är glad att jag har dig Elin stumpan :D <3
I morgon blir det storstan, pierca läppen! ;)
Låg även uppe hela natten och pratade med Jonas om allt...
Jag är glad att du tog dig tid att parat med mig och att du förstår. Tack.

"Nu har jag försökt att prata med dig, de gick inget vidare. Jag trodde det skulle gå bra. Istället bad du mig att lämna dig ifred och att du inte ville ha med mig att göra.
Samma sak när man försöker hjälpa till så ska jag bara lämmna dig ifred...
Två sådana meningar riktade mot mig - Snälla, lämmna mig ifred!
Kännslan av att jag inte räker till..helvete"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar