fredag 4 december 2009

Fredags mys?


Rape me - Nirvana <3
Kom hem från skolan för några timmar sedan, har packat och ska snart flytta hem till mamma snart.
Haha, om de var några som var trötta i morse så var de väl ändå jag och Elin, men kom i alla fall till skolan i tid ;)
har umgåtts med den lilla filuren tre dagar i rad nu, mysigt värre! Och gårdagen var ju mysig. Jag, Mattias och Elin satte oss och kolla på Pearl Harbor. Den filmen är så grymt sorligt, till och med så att vissa grät lite smått i slutet (a)
Mattis gick ut och träffa en.. Jag och Elin gick ner och käka mat sen sov hon här :)

I morgon fyller I suck (isac) år, 1 år eller två... eller någonting. Haha, jaja, i alla fall så ska jag på julbord på frövihotel senare de blir mysigt.

De är fan inte långt till julovet nu!
Har matte och - kemiprov kvar nu + hemkunskap, sen är de slut på prov för denne termin, i think!
Tagga till julovet lixom!
Vill hitta på massor, massor, massor. Bara hoppas att massor, massor, massor vill göra någonting med mig ;)

Men puss då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar