måndag 28 december 2009

God morgon


12.36, vaknade nyss.
Sitter och lyssnar på MUSE, ska väl snart lyfta på mitt arsle, gå ner och äta frukost.
Ikväll åker jag hem till Alex & Elin, sover där. Jag och Elin ska spppeelllaa SIMS3! Woha.

Denne vecka blir nog helt okej!
I morgon sticker Jag, Elin, Alex och någon mer iväg till Gillersklack och åker skidor hela dagen.
På onsdag drar och och Elin iväg till Örebro, piercar min underläpp och shoppar. Jag måste få tag på pengar så jag kan åka buss dit bara.. Någon vuxen som kanske har en syssla jag kan käna en hundralapp på? ;)
I alla fall, den som vill följa med till Örebro eller träffas får gärna hänga på!
Tar nog med min kamera då och ser om den ens går att laga.
Efter stan följer Elin med mig hem, sover här och på torsdag är de...
NYÅR! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar