torsdag 17 december 2009

Pyssel-Om jag fick dig att förstå

Foto:MN
Jag vet inte varför jag gillar bilden så mycket. Men någonting är det i alla fall.
Jahapp, skolan idag då var väl helt okej. Städade, lekte lekar, såg film, pysslade och i morgon är det den absolut sista dagen!
Gick hem på luchrasten, hade inte hunnit med frukosten som vanligt. Satt inne på mitt rum, tänkte faktiskt tillbaka på sommaren och fick värsta flasbacken!
Då det var sommar och du satt där, på mitt rum, tittade på mig och sa att det säkert kommer att ordna sig. Du fanns verkligen där för mig. Åh, jag saknar dig. Om vi ändå kunde bli vänner igen, om vi ändå kunde prata igen, om jag ändå kunde få se dig le mot mig igen. Jag pratar om dig ofta, inte med mening. Att få prata igenom allt som hände så snabbt med dig så att du förståg är någonting jag har velat så himmla länge. Om jag ändå fick förklara. Att det var pågrund av mig, att det är någonting som inte får många att stanna upp och tänka om, men mig hände det. Det berodde inte på någon annan.
Efter skolan var Elin snäll och följde med mig till doktorn för att kolla upp det här med mitt illamående, samt huvudvärk och trötthet som snart varat i 4 veckor. Ska dit i morgon igen -.-'. Jag ska ta en massa prover. Usch-fy-blä. Jag gillar verkligen INTE att gå till doktorn. Gillar det så lite att jag funderade på om vi skulle gå där ifrån när jag och Elin satt i väntrummat, haha!
På "pysseltimmen" gjorde jag och Elin en massa julkort. Jag gjorde ett till Oliver & Elin med massa glitter på, hehehehe. Jag lovar det vart såååå fint ;)
Och så gjorde jag ett till mamma, pappa och ett till Susanne bara för att hon är bäst. Jag fick en supermysig svart pentagramtröja av Oliver Alexsson idag. För sött!
Ja men nu ska nog jag lägga mig och glo på Resident Evil 3. Har hela boxern här men 3:an är bäst. Älskar dom filmerna!

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar