onsdag 16 december 2009

Hon tror att ingen ser

"Hon har levt i skuggan och trippat fram genom livet på tå
Så länge att hon vant sig och helt glömt bort hur fel det är

Hon tror ingen ser,
Men jag har sett dig och nu är du allt jag kan se.

Hon bär för stora kläder för hon har fått för sig att hon är ful
Men inga kläder i världen kan någonsin dölja ett hjärta som ditt

Hon tror ingen ser,
Men jag har sett dig och nu är du allt jag kan se.
Hon roas av enkla saker, saker som ingen annan tycks se
Och om hon tror hon är ensam, kan man ibland fånga henne le

Hon tror ingen ser,
Men jag har sett dig och nu är du allt jag kan se."


Idag har jag pratat med skolsyster om mitt illamåeende. Hon tyckte jag skulle gå till vårdcentralen. Jag orkar inte gå dit!
Elin följde med mig hem idag, satt hemma hos mig och chilla. Kul hade vi som vanligt, hihi<3
I morgon kvar, sen är det julavslutning. Skönt!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar