lördag 19 december 2009

Sikken dag!


Ett år gammal bild på mig och nu, ett år senare kommer jag snart se lika dan ut igen xD
Ja nu kan jag äntligen pusta ut.
Redan klockan 8 i morse gick jag upp för att fixa i tvättstugan, sen skulle jag och mammsen till stan för att shoppa de sista julklapparna och julmaten. Men mammas bild paja, och när vi nästan var inne i Örebrostad så började storasyster bil att koka... Flera gånger! Och det var -16 grader ute, jag trodde jag skulle frysa ihjäl eller någonting. Haha! Eftersom att bilen koka så vart de aldrig att vi åkte in ända in i centrum så jag kunde inte köpa min sista, ganska viktiga julklapp, så jag åker in på måndag i stället! Måste de, så jag får de klart.
I alla fall så åkte vi till Coop och shoppa. Har presic kommit hem, sitter och lyssnar på Bring me the horizon. Min älskvärda laptop är med hem till mamma denne vecka eftersom att hennes dator är veck!
Puss på det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar