torsdag 10 december 2009

Pepparkaka, pepparkaka


Kemiprovet idag då, de gick någelunda. Och i morgon är det matteprov, jag gjorde diagnosen idag igen och det gick ganska bra.
På mattelektionen lekte jag, Pierre & Emmie "banka burk" eller vad fan det nu heter, haha AJ vad ont de gjorde. Men sjukt nog är det kul i alla fall! Sidan av min hand är en aning ärrig nu men inte så farligt, hihi.
Efter idrotten skjussa Emmie mig till ica, jag tog ut pengar och gick hem. Jag pluggade ett tag, har nyss bakat pepparkakor. De vart tre granar, fem hästar, en get och resten grisar på en stor pepparkaksdeg, så de vart ju en hel del grisar om man säger så! Haha, så blir det när Madde får baka ^^
Har alltså bakat, diskat och a lot of Guns and Roses, har blivit lite småkär i så här lite old school rock´n´roll. Fråga mig inte varför.
Jag ska strax dra in i duschen, sen blir de msn och musik ett tag efter vad jag hade tänkt mig i alla fall. I morgon är de fredag, underbart skönt! Då blir de jag och Elin @ tomt hus, kanske lite andra sköna människor också?

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar